Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Στο ίδιο χάος θεατές


Το ξυπνητήρι χτυπάει, το ένα μάτι ανοίγει με μεγάλη δυσκολία και ακολουθεί το άλλο γιατί απλά δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά…Αν ήμουνα στρουμφάκι θα ήμουνα ο γκρινιάρης. Δεν γκρινιάζω γιατί σηκώνομαι να πάω στη δουλειά άλλωστε για πόσο καιρό ακόμα θα την έχω…; Γκρινιάζω γιατί θα πάρω το αυτοκίνητό μου για να πάω στη δουλειά μου και ξέρω ότι οι δρόμοι θα μοιάζουν με ένα ατελείωτο πάρκινγκ εξαιτίας της απεργίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς…Έχω υπολογίσει ότι χρειάζομαι περίπου δύο ώρες για να φτάσω στο γραφείο αλλά δεν έχω υπολογίσει πόση βενζίνη καίω γιατί τότε θα έχω ένα λόγο παραπάνω να γκρινιάζω και ρε γαμώτο δεν είμαι γκρινιάρα γυναίκα! Και επειδή στο DNA μου δεν είναι γραμμένη η γκρίνια αλλά προσπαθούν να μου την μπολιάσουν όλοι αυτοί, εγώ αντιστέκομαι όσο μπορώ και θα εκμεταλλευτώ εποικοδομητικά το δίχως τέλος μποτιλιάρισμα. Όσο βρίσκεστε εγκλωβισμένοι στα αυτοκίνητα παρατηρήστε τους γύρω σας, κάντε το όμως με διακριτικό τρόπο για να μην παρεξηγηθείτε. Γίνετε ένα παρατηρητήριο ανθρώπινων μποτιλιαρισμένων ψυχών κάποιες φορές έχει ενδιαφέρον και κάποιες άλλες πλάκα. Το έκανα και εγώ και ιδού τα αποτελέσματα… 



Τί κάνει ένας άντρας μποτιλιαρισμένος;
  • Κορνάρει και αναβοσβήνει τα φώτα στον μπροστινό του. Αψυχολόγητη συμπεριφορά γιατί που να πάει το προπορευόμενο αυτοκίνητο; Πετάει το αυτοκίνητο ρε φίλε; Δεν πετάει!  
  • Κάνει «ανασκαφές» στο τούνελ του ρουθουνιού του…αφού τον ενοχλούν τα καταραμένα!
  • Ακούει τα ποδοσφαιρικά νέα στο ραδιόφωνο. Αν είναι Παναθηναϊκός απλά συγχύζεται περισσότερο, αν είναι Ολυμπιακός κάνει τηλεφωνική παρέμβαση στην εκπομπή που ακούει.
  • Προσπαθεί να κάνει μανούβρες και να χωθεί από δεξιά σε ένα δρόμο που κινούνται με τα δυσκολίας ακόμη και οι ποδηλάτες.
  • Το παίζει όμορφος στη διπλανή οδηγό.
  • Βρίζει τη διπλανή οδηγό γιατί δεν έχει καθίσει σπίτι της να πλένει πιάτα.
  • Βγάζει τα φρύδια του. Κι όμως το είδα…νόμιζα ότι με γελούσαν τα ματάκια μου αλλά ήταν αλήθεια. Είδα άντρα (;) να βγάζει τα φρύδια του. Αυτός έφτιαξε τα φρύδια του και σε μένα έφτιαξε το κέφι. Ελπίζω να μην ξαναδώ κάτι αντίστοιχο γιατί μετά θα ανησυχώ για τον ανδρικό φύλο.
  • Παίζει το μπεγλέρι ή το κομπολόι του για να μετράει τους καημούς και τους αναστεναγμούς, που λέει και ένα λαϊκό άσμα.
  • Ασχολείται με το iphone.


Τί κάνει μια γυναίκα μποτιλιαρισμένη;
  • Έχει όλο το χρόνο στη διάθεσή της για να μακιγιαριστεί και να πάει στην «τρίχα» στη δουλειά της.
  • Επίσης βάφει τα νύχια της. Ε ναι λοιπόν το παραδέχομαι! Το έκανα! Και μάλιστα οφείλω να ομολογήσω ότι σε αυτό με βόλεψε πολύ το τιμόνι…
  • Παίρνει τηλέφωνο τη φίλη της για κοινωνικό σχολιασμό ή για να αναλύσουν τα προσωπικά τους.
  • Τηλεφωνεί στη μαμά της για να της πει ότι το κοριτσάκι της ταλαιπωρείται στην κίνηση.
  • Τσεκάρει τους οδηγούς των πολυτελών αυτοκινήτων.
  • Παίρνει ύφος πολλών καρδιναλίων και ελπίζει ότι δεν θα πάει στράφι το ίσιωμα της ξανθιάς μακριάς και συνήθως ψεύτικης κόμης της. Η οδηγός του Smart με το μεγάλο τουπέ και το ακόμα μεγαλύτερο γυαλί, ζει για τη στιγμή που θα τη φλερτάρει ένας άλλος οδηγός. Το αν θα ενδώσει ή όχι, αυτό εξαρτάται από το όχημα.
  • Νομίζω ότι έγινα λίγο κακιά…αλλά δεν πειράζει εεεεεεεεε;;;;;;;;;;;   
  • Αλλάζει σταθμούς με έναν εκνευριστικό ρυθμό.
  • Και όταν βρει κανένα καλό άσμα το ρίχνει στο τραγούδι.
  • Κοιτάει αφηρημένη τριγύρω, με αποτέλεσμα ακόμη και αν ξεκινήσουν να κινούνται τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αυτή να μένει ακόμα με το φρένο πατημένο.
  • Διαβάζει περιοδικό ή καμιά free press εφημερίδα ξεκινώντας φυσικά από τη στήλη με τα ζώδια ευελπιστώντας ότι η μέρα μπορεί να ξεκίνησε στραβά αλλά τουλάχιστον στην πορεία να είναι πιο ευχάριστα τα πράγματα.
  • Και εκείνη ασχολείται με το iphone.

2 σχόλια: